advanduren

dinsdag 25 oktober 2022

De laatste opnames die ik heb gemaakt voor mijn operatie.

 Voor mijn open hartoperatie en 3 bijpassen moest ik ineens worden opgenomen en nu aan het revalideren en langzaam weer opbouwen. Helaas mag ik nog niet fietsen maar dat komt wel weer ben gelukkig geen klager en zie alles positief in. Deze opnames heb ik net voor de operatie gemaakt. En ik ga nu alles van jullie bekijken.

Veel kijkplezier.

Klik op de foto voor 'n beter en groter beeld.


Roodpootvalk, links 'n Torenvalk.

Roodpootvalk (juv)

Brandganzen

Tapuit

Roodborst (juv)

Vuurgoudhaan

Purperreiger

Oeverloper

Grote Zilverreiger

Grote Zilverreiger

Ooievaar met insect, het is niet veel maar elk hapje is er een.

Ooievaar met insect.

Kneu

Kneu

Kneu

Kneu

Kneu

En bedankt voor 'n reactie op deze blog.

 

4 opmerkingen:

  1. Dag Loes,
    Oef, jij hebt je portie wel gehad met deze operatie. Ik snap dat je een tijdje moet revalideren. Veel sterkte met het herstel.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Loes,
    Allereerst wil ik je van harte beterschap toewensen. Gelukkig ben je er nog!!
    Deze foto's zijn super mooi. Die brandganzen en die tapuit vind ik erg mooi. Maar ook die zilverreiger met die donkere achtergrond en die kneu is ook echt een toppertje.

    Veel sterkte en een voorspoedig herstel !!
    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Loes,

    Wist niet dat je geopereerd moest worden, maar fijn dat het weer achter de rug is, sterkte in elk geval met de revalidatie. Mooie serie maakte je nog vooraf, wat een bofferd dat je ook de roodpootvalk kon fotograferen. Je kneuen, vooral de laatste, zijn prachtig, maar de mooiste van de serie vind ik de grote zilverreiger met donkere achtergrond op nr. 9

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fotoserie Loes!
    Maar dat was wel ff schrikken om te lezen waar je doorheen moest! Sterkte en voorspoedig herstel van je operatie!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen