advanduren

woensdag 2 juli 2014

Amsterdamse waterleidingduinen

Van de week 'n dagje naar de AWD. geweest, en hoopte op 'n Appelvink die nog op mijn verlanglijstje stond en dat is na 'n paar uur wachten ook gelukt, verder nog andere soorten vogels, Damherten Eekhoorn, libellen, en voor vlinders ga ik er nog 'n keer naar toe.
                                                                      Veel kijkplezier.
               
Appelvink

Appelvink

Appelvink
Grote Bonte Specht

Grote Bonte Specht

Grote Bonte Specht

Grote Bonte Specht

Grote Bonte Specht

Grote Bonte Specht
Fitis

Fitis

Fitis
                                                        Filmpje van badende Mezen     

Koolmezen

Pimpelmees

Zwartkop (juv)

Zwartkop (juv)

Zwartkop (juv)

Zwartkop (juv)

                                            Heeft 'n wond tussen snavel en oog 'n tekenbeet.
Koolmees (juv)

Boomklever

Vink (vrouw)

Vink (vrouw)

Roodborst

Roodborst
 
Roodborst (juv)

Damhert

1 ouder was al aan de overkant, dus ik hoopte dat de ander ouder met jong zou volgen en ja hoor na 'n paar min. aarzelen gingen ze naar de overkant.
Damhert met jong

                                 Zal ik de sprong wagen, en ik geduldig wachten op die sprong .
Jong Damhert


Jong Damhert

Jonge Damhert

Damhert

Damhert

Eekhoorn

' N jonge Damhert met Eekhoorn

De Grote Keizerlibel heeft als prooi 'n vlinder te pakken .
Grote Keizerlibel

Grote Keizerlibel


Koevinkje

Zuringspanner,  is 'n nachtvlinder

Watersnuffel

Watersnuffel

En bedankt voor de eventuele reactie

1 opmerking:

  1. Hallo Loes,
    Wat een mooie serie, wat heb je die vogeltjes goed kunnen fotograferen, net of het in een fothut is gedaan, compleet met waterpoeltje. Ik herken dat plekje ook niet, en heel bijzonder die appelvink in de AWD. Ook bijzonder vind ik de eekhoorn, want ik zie ze de laatste tijd niet meer in de AWD, en ik kom er toch wel vaak.
    Groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen