advanduren

vrijdag 2 januari 2015

Meenatortel

Gisteren op 2 januari ben ik naar Vlaardingen Holy geweest voor de Meenatortel, nadat het mij eerder niet gelukt is was het gisteren wel raak, nadat ik eerder 'n mail kreeg van Ben van As en van Karel Hoogteyling, was het eerst iedereen nieuwjaar wensen, toen plots 'n man die daar woonde naar buiten kwam lopen en zei dat de vogel bij hem in de tuin zat en of we wilden kijken dus 'n aantal vogelaars naar binnen nadat ze eerst hun schoenen uitdeden en dat de hal vol schoenen stonden, dat kregen ook andere vogelaars te horen die ook naar binnen kwamen dus werd het druk in de keuken.
Hiervoor wil ik de familie Heijkoop vriendelijk bedanken.
Als de vogel nog aanwezig is wil ik het nog 'n keer proberen voor 'n betere foto.
'N nieuwe  soort voor 2015
Meenatortel

Meenatortel

Meenatortel

Meenatortel

Meenatortel

Meenatortel

Meenatortel

Meenatortel


5 opmerkingen:

  1. Hallo Loes, fijn dat het gelukt is met deze mooie duif. Een mooi begin van het nieuwe jaar. Gr. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vogel is dit en je kom hem prachtig vastleggen, nog met een zonnetje erbij ook. groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Loes,
    wat ontzettend leuk van die mensen dat jullie te horen kregen dat ze in hun tuin zat en dat jullie gewoon mee naar binnen mochten om hem daar te zien. Je hebt hem in ieder geval op de foto kunnen zetten.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Loes je hebt de tortel fraai op de plaat gezet,
    Ik heb hem ook op de plaat gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze mooie duif heb je al in de pocket voor het nieuwe jaar!

    Hopelijk volgen er nog veel meer bijzondere vogels in je regio.

    Gr,
    Remco

    BeantwoordenVerwijderen