advanduren

dinsdag 23 juni 2015

Hongarije 2015 dag 4

Dag 4 was het ook geen best weer, bewolkt en af en toe 'n regenbuitje.
S' morgens werd ik naar de vogelhut gebracht die op ongeveer 5 a 6 meter hoogte op palen stond en met de trap naar boven moet en waar ik mijn schoenen uit moet doen, na 'n uurtje zitten kreeg ik koude voeten en heb toen mijn schoenen weer aangedaan, opeens hoorde ik de Wielewaal en ja hoor daar kwam hij aanvliegen al was het voor korte duur maar kon toch nog 'n paar foto's maken, verder kwam er de Zwarte Roodstaart, Ringmus en Groenling langs, om 'n uur of 12 werd ik weer opgehaald en ging vervolgens naar de hut van de Scharrelaars, daar was ook de Braamsluiper, Ringmus en de Kleine Klapekster.
 
Veel kijkplezier
 
Vogelhut 
 
Waterbak op 5 a 6 meter hoogte
 
Vogelhut van binnen
 
Groenling
 
Ringmus
 
Ringmus
 
Zwarte Roodstaart
 
Zwarte Roodstaart
 
Wielewaal
 
Wielewaal
 
Wielewaal
 
Wielewaal
 
Vogelhut van de Scharrelaar
 
Nest in boom bovenin van de Scharrelaars
 
Filmpje van de Scharrelaar, de ouders waren druk met het voeren van hun jongen.
 
Scharrelaar
 
Scharrelaar
 
Scharrelaar
 
Scharrelaar
 
Scharrelaar met 'n slangetje
 
Scharrelaar
 
Scharrelaar
 
Scharrelaar
 
Scharrelaar met 'n Sprinkhaan
 
Scharrelaar
 
Scharrelaar met 'n Sprinkhaan voor hun jongen
 
Scharrelaar
 
Scharrelaar
 
Filmpje van de Scharrelaar
 
Kleine Klapekster
 
Braamsluiper


Bedankt voor de eventuele reacties op mijn blog.
Dag 5 komt ook weer binnenkort.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten