advanduren

donderdag 13 oktober 2016

Goudhaantje


Hier 'n serie van 'n Goudhaantje waar ik 'n dag heb aan besteed, helaas nog geen Vuurgoudhaantje gezien maar dat komt nog wel.
Wel veel Zanglijsters gezien en veel Ooievaars.

                                                                  Veel kijkplezier


                                                         Klik op de foto voor 'n scherper beeld.


Zon in de ochtendmist bij de Vockestaert


Ooievaar met vangst


Dodaar


Dodaar


Klapekster, hoog in de top en is mijn 2 e exemplaar maar nu 'n volwassen vogel.


Klapekster, hoog bovenin 'n top.


Torenvalk, biddend boven 'n weiland op zoek naar 'n muis.


Roodborstjes hoor je nu overal zingen.


Zanglijster, er zitten genoeg besjes..


Zanglijster


Zanglijster


Goudhaantje, ben op 'n rustig plekje gaan staan.


Goudhaantje


Goudhaantje


Goudhaantje




Goudhaantje


Goudhaantje


Goudhaantje


Goudhaantje


Goudhaantje


Goudhaantje, die 'n gedeelte van zijn kuif opzet.


Goudhaantje op zoek naar insecten


Goudhaantje


                                        En bedankt voor de reacties op deze blog.

5 opmerkingen:

  1. Wat knap dat je dat supersnelle goudhaantje zo kon fotograferen. Erg mooi en redelijk dichtbij ook. Gaaf ook dat je alweer een klapekster hebt gezien. De rest van de serie vind ik ook weer prachtig, ik blijf mij verbazen hoe goed jij die vogeltjes altijd op de foto krijgt, dat lukt mij nooit, ze zijn me altijd te snel af.
    De eerste foto vind ik trouwens ook super
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Loes, dat jij deze prachtige goudhaan zo mooi kan fotograferen. Vogels zijn best wel schuw en jij zit niet in ene tentje of zo dus ik vind het echt heel erg knap!
    Ook je andere vogels in dit blog zijn weer super. Ik ehb weer genoten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan rustig 'n paar uur op 'n plek staan Herma en de kans pakken als ze effen op 'n tak blijven zitten.
    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Loes, het goudhaantje heeft af en toe mooi geposeerd.
    Verder weer een mooie verzameling en mooie kleuren.

    Groet,...Ruud.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer goed gelukt Loes. Top hoor.

    BeantwoordenVerwijderen