advanduren

zondag 11 oktober 2015

Amsterdamse Waterleidingduinen

'N dagje met Frank naar de AWD. geweest voor de paddenstoelen, die zijn er genoeg, ook kwamen we de Vos tegen waar mensen met 'n leeg boterhamzakje naar de Vos stond te wapperen, het moet niet gekker worden, er word zelfs workshops gegeven, de Vos kom je overal tegen geheel gratis, voor het geld kan je lekker eten, heb zelfs 'n keer meegemaakt dat er 3 mannen uit Schotland kwamen om de Vos te fotograferen en zaten al met 'n stuk worst te wachten. Ik kom ze liever tegen zonder ze te voeren. Terwijl ze bij de Ackerdijkseplassen door honden in het nauw worden gedreven en op korte afstand worden afgeknald, wat voor je ogen gebeurd in opdracht (natuurmonumenten) gelukkig ben ik daar geen lid meer van.
Laat de natuur zijn gang gaan, in plaats van plezierjacht.

                                                                       Veel kijkplezier

Parende Bruinrode Heidelibel

Veldleeuwerik

Onbekend

Onbekend

Onbekend

Onbekend

Onbekend

Onbekend

Knolhoningzwam

Rood gerande houtzwam

Berkenzwam

Parasolzwam

Biefstukzwam

Boomklever

Vos

Vos

Vos

Vos

Vos

Vos

Vos

Vos

En bedankt voor de reacties op mijn blog.
 

3 opmerkingen:

  1. Mooi de vos in het zonnetje gezet en de mooie paddenstoelen
    groet,...Ruud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie variatie Loes en je openingsfoto met die libellen is helemaal super!
    Mooie en sfeervolle platen van de paddenstoeltjes. Ook de vos heb je leuk vereeuwigd.
    ik hou er ook niet van als ze de vossen voeren voor mooie foto's bah!
    Nu staan er borden dat het verboden is om ze te voeren en ik hoop dat men zich eraan houdt.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie vanuit de AWD, leuke paddenstoeltjes, de onbekende soorten zijn glimmerinktzwam en mycena's (2 x) de andere onbekende soorten ken ik ook niet.
    Leuk die vos, een bekende voor mij
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen