advanduren

maandag 19 november 2018

Schiedam en omstreken

De laatste tijd veel aandacht besteed aan Goud en Vuurgoudhaantjes, ook hoor je veel Roodborstjes en Putters.
Op mijn fietstocht kwam ik ook 3 Ringmussen tegen.

                                                                Veel kijkplezier.

                                               Klik op de foto voor 'n scherper beeld.

Ringmus

Ringmus

Roodborst

Roodborst

Putter

Putter

Putter

Putter

Keep. (vrouwtje)

Goudhaan

Goudhaan

Goudhaan

Goudhaan

Vuurgoudhaan

Vuurgoudhaan, vind de achtergrond er wel mooi bij.

Vuurgoudhaan.

Vuurgoudhaan,


       En bedankt voor de reactie op deze blog

4 opmerkingen:

  1. Hoi Loes,
    WOW, dat noem ik nou thuiskomen met een verrukkelijk buit aan foto's van schattige kleine vogeltjes!!! Allemaal perfect mooi scherp op de foto en in leuke setting. Zucht....ik heb ze voorlopig nog lang niet allemaal gezien, laat staan gefotografeerd. Prachtige Post. Ik hou er van ;-)
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Loes,
    Wat een platen!
    Ringmus zie ik zelden en je foto's van de Putter zijn prachtig, maar de Goudhaan en vooral de Vuurgoudhaan zijn geweldig!! De Vuurgoudhaan met de rode achtergrond maakt het helemaal compleet. Schitterend gedaan Loes.
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Loes,
    wat heb jij die vuurgoudhaan mooi scherp!!! Vliegen ze niet weg dan als je daar zo dichtbij bent of heb je een 600 mm lens? Ik zag afgelopen week goudhaantjes maar ze zijn zo vertrokken zodra ze je zien.
    Maar hier geniet ik weer van je vogels. Je eerste ringmus is ook wekelijk schitterend mooi gefootgrafeerd maar dat neemt niet weg dat de andere niet mooi zijn. Juist wel! Ik heb weer enorm genoten van al deze gevederde vriendjes :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen