advanduren

zondag 6 oktober 2019

Canada Vancouver, deel 4

Hier zijn we naar de Stellers Jay, Canadese Taigagaai,  Roodstaartgors,  Grijze Junco en  de Redsided Gartes snake de rups weet ik de naam niet van. De Canadese Taigagaai kwam wel uit je hand eten en was absoluut niet schuw. 

                                                                    Veel kijkplezier.
                                                   Klik op de foto voor 'n beter beeld.


Onbekende plant.

Landschap

Nachtvlinder

Redsided gartersnake.

Rups onbekend.
Roodborslijster.

Denk 'n Paardenbijter.

Roodstaartgors

Grijze Junco.

Zingende Grijze Junco.

Grijze Junco.

Landschap.

Stellers Jay.

Stellers Jay.

Stellers Jay.

Stellers Jay.

Stellers Jay.

Stellers Jay.

Stellers Jay.

Canadese  Taigagaai., hier met besjes in zijn bek.

Canadese Taigagaai, met het landschap in het oog.

Canadese  Taigagaai.

Canadese Taigagaai.

Canadese Taigagaai

Canadese Taigagaai., de meeste zijn geringd.

Ik met de Canadese Taigagaai op mijn hand.die voedsel kwam eten.

Landschap, hier hebben wij ons vermaakt met de vogels.

                                              En bedankt voor de reactie voor deze blog.

                                                                Hierna komt deel 5

7 opmerkingen:

  1. Hoi Loes,
    Zo mooi is het daar dus!! Ik val helemaal voor je serie van de Stellers Jay, wat een prachtige vogel is dat! Ook je vogelportretjes mogen er wezen, te gek!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Loes,
    Je hebt je soorten wel gezien daar zeg!
    Weer een geweldige serie, en wat een schitterende omgeving daar.
    Prachtig!
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Loes,
    ik had net op je vorige log gereageerd en daarna zag ik deze nieuwste pas. Je ziet ook zoveel moois zeg. Die onbekende plant in je eerst foto is wel een mooie. De grijze Junco vind ik ook echt super net als de Stellers Jay. En net als maria vind ik je portretjes zeer geslaagd :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Loes,
    Het leuke van reizen is dat je zoveel nieuwe ervaringen opdoet. Prachtige landschappen, interessant dierenleven. Als je er dan ook nog mooie beelden aan overhoudt is het thuis nogmaals genieten. Ik denk dat je heel tevreden zult zijn met deze beelden.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie vogelsoorten, maar ook een prachtige omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen