advanduren

vrijdag 10 april 2020

Het blijft mooi weer .

Dus ben ik er elke dag weggeweest en dan ga ik ergens naar toe waar ik niemand tegen komt en daar geniet ik van, zo kom je van alles tegen, kan rustig 'n paar uur op 'n plek staan in mijn uppie.
Deze foto hieronder met zonsondergang is gemaakt door Rob Wijn toen we richting huis fietste wilde Rob 'n mooie foto maken en dat is zeer goed gelukt we waren die dag aan het vogelen.

                                                           
                                                                  Veel kijkplezier .
                                                     Klik op de foto voor 'n beter beeld.

                                                                   Wens alle bloggers


Ochtendzon

Haas

Watersnip

Watersnip

Oranjetipje (man)

Gehakkelde Aurelia.
Baardman (man)

Baardman (man)

Baardman (man)

Baardman (man)

Baardman (man)

Baardman (man)

Baardman (vrouw)

Baardman (vrouw)

Baardman (man)

Baardman (man)

Beflijster (man)

Canadese gans

Slechtvalk

Groene Specht

Tureluur

Tureluur

                                                .En bedank voor de reactie op deze blog


8 opmerkingen:

  1. Hoi Loes,
    Wat had je mooie soorten!!!
    En dan bedoel ik vooral de groene specht, de slechtvalk, watersnip, de beflijster (wow) en de baardmannetjes, wat een prachtige serie is dat! Ook hele mooie foto van het Oranjetipje en een knipoog naar Pasen met je mooie Haas! De eerste foto's zijn heel sfeervol en mooi. Je tureluur zo dichtbij heeft je ook al mooie platen opgeleverd.
    Ik heb genoten van je foto's!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Loes,
    Wat een schitterende serie zet je hier neer, de baardmannetjes vind ik geweldig zonder de andere foto's te kort te doen. Supergave foto's, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Loes,
    De Baardmannetjes zijn je goed gelukt, altijd leuk om die tegen te komen.
    Gaaf ook de Slechtvalk. En je hebt de Beflijster, mooie soort.
    Het is fijn vogelen zo in de vroege uurtjes.
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Loes, Prachtige serie. Vooral de baardmannen en de beflijster zijn best wel bijzonder. Gr. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Loes,
    Baardmannetjes, een beflijster, een groene specht en oranjetipje zijn toch bijzondere opnamen. Je hebt het weer goed voor elkaar met zo'n prachtige serie beelden. En dan ook nog een tureluur om te benadrukken dat het echt lente is.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Loes, ik kan je foto's niet meer zien, ik krijg een soort zwart vlak met een wit (verbods) teken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Loes,
    ik had vandaag precies hetzelfde. Ik heb alle foto's opnieuw geplaatst en in beheer zag ik dat ze ook gelijk weer dat "verkeersbord" kregen. Echter.... door ze opnieuw te plaatsen staan ze er toch weer. Ook de foto's in de albums van blogger zijn bij mij allemaal zwart.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen