advanduren

zondag 7 november 2021

De Koereiger

'N paar jaar terug heb ik ze al gefotografeerd en nu waren ze 'n paar weken  weer op 'n andere plek gemeld. Kreeg 'n  Appje  dat ze daar aanwezig waren 7 stuks. Ben toen niet gegaan want dan gaat iedereen erop af ondanks de corona, Dus ben ik op 28 Okt. op mijn gemak gaan fietsen toen ik er 1 dichtbij zag staan bij de koeien heb ik gelijk 'n aantal foto's gemaakt in mijn uppie en dat vind ik genoeg, om er nog 'n paar keer naar toe te gaan. 

Veel kijkplezier.
Klik op de foto voor 'n groter en beter beeld.


Filmpje van de Koereiger.
Alleen het geluid is niet best.


Knobbelzwaan in het vroege ochtendlicht. 

Vliegende Koereiger en lande bij die koe.

Koereiger in vlucht.

Koereiger langs de Slootkant.

Koereiger, 'n doorkijkje.

Koereiger,  gezellig met 'n koe .

Koereiger

Koereiger 

Koereiger

Koereiger op zoek naar Wespen.

Koereiger met Wesp.

Koereiger met vangst 'n Wesp.

Koereiger

Torenvalk

Torenvalk

Roek met walnoot.

2 Roeken

Roek met walnoot.

Roodborsttapuit

En bedankt voor 'n reactie op deze blog.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Loes,
    We zijn hier in Vlaardingen dit jaar wel verwend met de Koereigers, al vanaf het voorjaar laten exemplaren zich hier zien. Je hebt ze ook prima kunnen vastleggen, tussen de koeien en in vlucht.
    Super ook de vliegende Roek met de walnoot, en een Roodborsttapuit zien en vastleggen is altijd mooi.
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Loes,
    Geweldig leuke reigertjes zijn het toch. Je hebt hem uitgebreid kunnen fotograferen, top! Zo leuk bij de koeien en dan met een wesp, zo gaaf! De roeken met nootje zijn ook leuk en de roodborsttapuit is een schatje. Ik zie geen filmpje...?
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi die koereiger, prachtig vastgelegd. Ook de roeken heb je er heel fraai op staan.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Loes,
    Koereigers lijken steeds vaker op te duiken. Voor mij is het al weer een paar jaar geleden dat ik ze in het wild gezien heb. Je hebt een goed moment uitgekozen om ze in alle rust te kunnen fotograferen en bekijken. Mooi zoals je de wesp tussen de onder- en bovensnavel hebt kunnen "vangen". De roek met walnoot is trouwens ook een fraaie.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Loes,
    Mu zie ik het filmpje wel! Zooo leuk! Wat is het toch een grappig reigertje,
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola a todo el público, quiero compartir aquí mi experiencia con un gran hechizo llamado Dr. OKOSODO, usó su poder para traer de vuelta a mi ex novia, han pasado más de 6 meses desde que la niña me dejó por otro hombre, yo Nunca me sorprendió mucho cuando la chica dijo por teléfono una noche que ya no podíamos estar juntos, así que colgó, hice todo lo posible por llamar para tratar de averiguar la razón por la que me dejó, pero ella se negó. Respondí mi llamada telefónica, estaba inquieto porque ya no sabía qué hacer, pero por suerte me alegré cuando finalmente vi el testimonio de cómo este hechizo devolvía muchas conexiones entre sí, así que me comuniqué con su dirección de correo electrónico: DROKOSODO647 @ gmail. com

    Le hablé de mi situación y me dije que no me preocupara, él volvería a mí después de lanzar el hechizo y me lo enviaría en 24 horas, aquí está mi novia que vuelve pidiendo perdón y nunca me deja, gracias. usted mucho. mucho Sr. Dr. OKOSODO, o visite su correo electrónico drokosodo647@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen